BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, December 3, 2008

Renungan bersama Qis....

Hari ini,
mari kita renungankan tentang kehdpn kita masa lalu....
kita bandingankan diri kita yang dulu dan skrg....
adakah kita lebih baik dr dulu????
ataupun kita tidak prnh brubah????
hmm....
diri aku kini dan skrg....
banyak bezanya....
dulu aku ni seorg yg pendiam....
tak brani nak luahkan kata hati aku....
dan slalu dipinggirkan....
skrg....
aku ni banyak ckp....
asyik ckp jer kerja aku....
aku akan luahkan pemikiran aku dan apa yang aku rs....
dh xder dh jaga2 hati org lg.....
aku ni slalu jd perhatian....
disbbkn prangai aku yg gler2 n kwn2 aku yg pelbagai jenis....
dan krn aku ni slalu jd mangsa ngumpat....
adakah aku lg baik skrg dr dulu????
aku sendiri pun tak tahu....
rsnya skrg aku lebih baik....
sbb skrg aku tahu cara nk express diri aku....
aku x dipinggirkan....
dan aku x digunakan oleh org lain....
skrg aku yg gnekan org....
hehehe....
tp an....
ada org kata....
dia lebih ske aku yg lama....
dia kata aku yg lama lebih keperempuanan....
lebih berbudi bahasa....
dan pandai jg ati org....
yalah tu....
entah2....
dia ske aku yg lama sbb dia leh gnekn aku....
hish!!!!
aku ni....
x baik buat andaian tanpa tahu hal sbnr....
tp aku trima pendapat dia....
well....
that's 4 2day....
caiyok!!!!
fighting!!!!
TVXQ IS THE BEST!!!!
SHINee IS THE SECOND BEST!!!!

0 comments: