BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, December 4, 2008

Hari ini dan smlm....

URGH!!!!
huhhhh....
jom aku cter kat korang pe yg jd smlm....
aku tlh dipaksa oleh mama aku utk membersihkan almari aku....
terpaksalah aku kemas....
kemas punya kemas....
mcm2 aku jumpa....
surat2....
gambar....
brg2 perhiasan aku yg dh lme hilang....
mcm2 ah....
banyak btul baju2 aku ni....
yg x prnh aku pakai pun ada....
hampir 65% baju2 aku....
aku x prnh pakai....
isyk3....
aku ni mmg camni....
bli tp x prnh pakai....
hehehe.....

itulah yg terjadi....
disbbkn penat sgt smlm....
aku x on9....
x sentuh pun laptop aku ni....

hari ni lak....
satu benda yg aku x prnh bayangkn t'jd....
jd kat aku....
tgh aku syok2 tgk tv awal2 pg....
tiba2 'that jerk' call aku....
mle2 aku xnk jwb pggln tu sbb mls nk gaduh ngan dia....
tp bler difikirkan blik....
aku jwb gak....
nk tau pe 'that jerk' nk????
he ask me out....
terkejut gler babi aku....
aku pun boring dok umah....
so aku kluar ah ngan dia....
pegi JJ jer....
dh sampai kat JJ tuh....
dia ajak aku mkn kat secret receipe....
aku pun ikut jer ah....

mle an....
kteorg senyap jer....
x tau nk ckp apa....
aku mls nk ckp....
sbb setiap kali aku ckp....
mesti akan menyebabkn pergaduhan....
so lebih baik aku diam....
aku melantak ah blueberry cheese cake yg aku pesan tu....
tetiba....
'that jerk' ask me 2 be his contract gf....
what the hell!!!!
dia ckp dia perlukan aku tuk wat x-gf dier jelez n kembali kpd dia....
yg wat aku bengkek gler....
dia ckp dia akan bayar aku....
apa dia ingat aku ni prempuan murahan ker????!!!!
ada ke tulis dkt atas kepala aku....
gf 4 sale....
or....
despretely need a bf????
bodoh punya lelaki....
urgh!!!!
aku dh menyirap darah waktu tu....
aku trus blah dr situ....
n balik umah....
dia call....
aku off fond....
pergi mampuslah dia....

I AM NOT 4 SALE....
yes i'm single....
but....
NOT AVAILABLE....
SIALAN NYER MAMAT!!!!
lelaki sumernya x gne....
kecuali kluarga aku n TVXQ....
yg lain....
sumernya x gne....
ske ambik kesempatan terhdp prempuan yg baik cam aku ni [baik ke????]....

well....
caiyok!!!!
fighting!!!!

0 comments: