BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, November 27, 2008

Sumernya ok kowt????

rsnya....
mulai skrg....
sumernya akan ok....
i just had a feeling....
that things will be just fine after this....

pg td aku bengkek jer....
sumer org pggl aku anak manja....
biar ah aku manja ngan mama papa....
nk jelez lak dorang ni....
walau pun aku anak sulong....
x bermakna aku x bleh manja ngan pawents aku....
ske ati akulah nk wat pe pun....
bodoh tul dorang tuh....

atuk ngan nenek gi cameron dgn adik2 aku yg lain....
so kat umah tinggallah aku,
adik aku yg kedua tu....
n pawents aku....
sumernya ok jer....
angin pun sentiasa bertiupan....
hehehe....

dkt facebook....
aku buallah ngan sorang peminat TVXQ ni....
dier cter ari 2....
24 nov 2008....
max kne pukul ngan beg tgn n kne maki....
dgn peminat hero....
cian dier....
nasib bek bkn u-know n micky aku yg kne....
klu dorang yg kne....
aku tanam hdp2 org tuh....
hehehe....
tp an....
poor max....
i understand how it feel when someone hit ur head....
i felt it b-4....
the moral of the story is....
always wear ur helmet at all time....
hahaha!!!!

well....
hidup TVXQ....
TVXQ the best boy band ever....
caiyok!!!!
fighting!!!!

0 comments: