BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, November 13, 2008

So sad....

so sad....
i'm so damn sad....
sad about everything....
yang paling buat aku sedih bler Oct nak pindah....
argh!!!!
xder lagi teman aku mengumpat....
xder lg org akan teman aku waktu nk balik....
argh!!!!
i'm gonna miss u Oct....

lg satu yg buat aku cedih ialah....
sumer org asyik ckp aku bodoh....
bodoh sbb lpskn cable guy....
what am i suppose 2 do????
aku xnk jd org ketiga....
aku bhga asalkan dia bhga....

tpkan....
sumer benda asyik ingatkn aku pd cable guy....
tah brape banyak kali aku dgr nama dia....
sial tul!!!!
argh!!!!
aku cedih!!!!
knplah bler aku nk lupakan dia....
mesti sumer benda mengingatkan aku pd dia....
argh!!!!

well....
apa pun terjd....
i'm still have 2 smile....
caiyok!!!!

1 comments:

yanamia said...

syggggggg
jgn kesa ah ape org ckpp
ko kene motivate dr sndr
ok, syg?
:)