BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, November 20, 2008

I'm back!!!!

i'm back!!!!
slama brape ari ni aku gi camp....
sbb tu x tulis blog....
camp yg aku di tu....
mmg camp yg plg %&$#& pernah aku gi....
mmg cam &$%#....
tak baik ah mencarut an....

sblm aku gi camp tu....
aku gi jln2 kat KL ngan cousin aku....
tp mmg x disangka-sangkakan....
aku jumpa kembar ayam....
iaitu itik....
terkejut aku bler tgk dia....
well....
its nice 2 meet him back....

hari pertama kat cmp....
its ok....
aku jumpa dak skolah aku....
azan n si buntal....
but suddenly that night....
when everyone is asleep....
i cary like a little baby....
missing my mom, dad....
my DA(BFF)....
my susu kering cap singa laut(BFF)....
TVXQ/DBSK the best boy band ever!!!!
but mostly....
i miss 4 my clown....
n cable guy....
b-coz b4 i went 2 camp....
they greet me first....
it was a shocking....
but i'm happy....

the second day at camp....
its like a hell....
aku sakit perut cam nk mati....
ntah pe aku mkn pun aku x tau ah....
tgh2 sakit perut tu, aku duduk kat tempat rehat....
mula2 dgn abg ustaz n abg macho....
diaorg layan aku dgn baik....
pastu abf doktor sampai....
so abg doktor ah jaga aku....
entah dr mana....
muncul lak doremon yg prasan comel tuh....
dier gi ckp aku berlakon sakit....
cam %$#@ jer dier tuh....
nasib bek abg doktor baik....
waktu aku hampir2 nk pengsan....
dia support badan aku dr blakang....
he is so sweet....

the third n the last day....
hari plg best skali sepanjang camp %$#@ itu berlangsung....
pagi2 ada Qiamullai....
pastu srpn pagi....
n after that ada jungle tracking....
it was really fun....
lps jungle tracking....
redah sungai lak....
bayak yg mandi sungai skali....
aku setakat basahkan kaki jerk sbb bj aku takut jarang....
skali spupu aku baling air....
so basah kuyup ah aku....
aku mrungut ah....
pastu tetiba abg doktor dtg tah dr mana tah n say....
abg pun basah....
aku ckp balik....
abg lelaki, sy prempuan, aurat ah....
abg doktor pun ckp blik....
meh pakai bj abg ni....
dier offer bj dia yang dh basah tu....
aku tolak....
xnk aku....

akhirnya aku sampai rumah....
home sweet home....
xder tempat yg lebih indah n selesa dr rumah sndr....
i'm waiting 4 mama n papa 2 come home....
cause i miss them so damn much!!!!
well....
caiyok!!!!

0 comments: