BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, November 11, 2008

Never knew it could be so hard....

sebelum ini aku rs senang nk lpskn cable guy....
tp bler terpaksa ckp sendiri dgn dia....
its feel so hard....
aku xnk lpskn dia....
i don't want 2 walk away from his life....
but i have 2....
ini semua utk kebahagiaan dia....
aku hepi....
asalkan dia hepi....
mungkin aku bodoh sebab buat sumer ni utk dia....
tp aku x kisah....

cable guy asyik mintak alasan knp aku nk putuskn pshbtn kteorg....
aku x tau nk ckp pe....
aku buat sumer ni sbb aku nk cable guy bhga dgn 'dia'....
aku harap cable guy maafkn aku....
n aku harap dia faham knp aku buat semua ini utk dia....
aku harap dia tahu....
betapa aku sygkn dia....
but well....
aku tetap bhga dgn keputusan aku....
well....
caiyok!!!!

1 comments:

yanamia said...

babeyy
dont sdey2 lah
sometimes,
kene gak lepaskan org yg kte syg
ermmm
chayok qys
:)